Telebimy w mniejszym mieście – do czego mogą zostać wykorzystane?

Telebimy, czyli wielkoformatowe ekrany LED, są stosunkowo nową formą zewnętrznej reklamy, która ostatnimi czasy zyskuje coraz większą popularność. Dzięki interesującej formie telebimy niezwykle szybko docierają do adresatów, przekazując im specjalnie wybraną treść reklamową. Aktualnie nawet niewielkie miasta wykorzystują wielkoformatowe ekrany do celów reklamowych. Jakie korzyści niesie ze sobą ta technologia?

stykówka - firma

Autor: Presidencia de la República Mexicana
Źródło: http://www.flickr.com
Jeśli chodzi o małe miasta używające telebim Sanok stanowi tego doskonały przykład. Miasto to, pomimo dość niewielkiej liczby mieszkańców, posiada liczne wielkoformatowe ekrany, wyświetlające reklamy miejscowych przedsiębiorców i nie tylko. Szukając miejsca, gdzie zostanie umiejscowiony telebim Sanok zdecydował się na miejsce w pobliżu często uczęszczanych ulic, w którym każdego dnia przewija się dużo osób. Dzięki temu jeszcze więcej ludzi zauważy treści reklamowe, co jest korzystne dla reklamowanych firm i usług.

Ta solidna oferta (http://www.medycynaistomatologia.pl/), którą przygotowaliśmy dla sympatyków omawianej problematyki, zawiera zbliżone dane na to ciekawe zagadnienie – sprawdź tutaj.

Warto przeczytać reklama Sanok. Jeżeli chodzi natomiast o miasta, które dopiero zamierzają użyć telebim Jasło stoi tutaj na pierwszym miejscu. Miasto to pragnie ponadto zastosować wielkoformatowe ekrany nie tylko do celów reklamowych, lecz także do powiadamiania mieszkańców o ważnych dla nich kwestiach. Zobacz reklama Jasło Tego rodzaju telebim Jasło zastosuje przede wszystkim, żeby pokazywać komunikaty o utrudnieniach w ruchu ulicznym – o tworzących się korkach, objazdach spowodowanych kolizją czy o przebudowach ulic.

Jeśli przedstawiana w tym serwisie tematyka jest dla Ciebie zajmująca, to ponadto zobacz także podobne warte przejrzenia (https://www.vapor.com.pl/) materiały.

Rozwiązanie to, choć niestandardowe, z pewnością ułatwi codzienne życie dużej liczby kierowców. Jak widać nowoczesna technologia telebimów staje się coraz popularniejsza. Usługodawcy coraz częściej wybierają taki rodzaj reklamy stawiając na jej bezpośredniość – barwny, przyciągający wzrok obraz, który wyświetla się na ekranie z pewną powtarzalnością dociera bezpośrednio do klienta, budząc w nim podświadomą chęć zakupu i duże zainteresowanie konkretną marką.

Na korzyść reklamy na wielkoformatowych ekranach przemawia też dość niski koszt jej wytworzenia i zaprezentowania – jest to sporo tańsze niż telewizyjna reklama, a trafia do równie dużej grupy potencjalnych klientów. Można więc powiedzieć, że telebim to reklama przyszłości, doskonale dostosowana do tempa i trybu życia dzisiejszych ludzi, którzy wciąż są w drodze.
Kategoria: Bez kategorii
Tagi: , ,