Reklama outdoorowa lub w internecie – jaką formę promocji zastosować?

Znalezienie skutecznego sposobu promocji swej firmy nie jest aktualnie łatwym zadaniem. Co więcej, satysfakcjonujące wyniki jednej kampanii nie muszą zostać powtórzone w kontekście planowania kampanii za drugim razem. Przede wszystkim z tego względu warto się zdecydować na dywersyfikację i działanie jednocześnie na wielu odmiennych płaszczyznach.

W dniu dzisiejszym coraz większa część działań reklamowych przenoszonych jest do internetowej rzeczywistości, jednak nie znaczy to, iż reklama outdoorowa i pozostałe klasyczne sposoby reklamy odchodzą w niepamięć. Wszystko uzależnione jest od tego, co chcemy promować i kim jest grupa docelowa naszych działań. Inne bowiem działania zastosujemy w sytuacji chęci dotarcia do młodzieży, a inne do majętnych biznesmenów – czytaj o Medas-Media.

Cały czas masz duże problemy ze znalezieniem ciekawej oferty? Nie martw się – sprawdź te propozycje (https://edenbus.com.pl/), one z pewnością Cię nie zawiodą.

O istotnej popularności promocji internetowej przesądza fakt, że daje ona możliwość dotarcia do określonej grupy klientów przy względnie niewielkich kosztach wydatkach.

telebim

Autor: GabboT
Źródło: http://www.flickr.com

Tak używając mailingów jak i mediów społecznościowych możemy rzeczywiście precyzyjnie określić wiek, wykształcenie, a nawet przedział dochodów interesujących nas klientów. Tego typu targetowanie grupy docelowej jest wprawdzie ekstra odpłatne, jednakże pozwala na wypracowanie naprawdę dobrych rezultatów.

Jeżeli ciekawi Cię ten wpis, to bez ociągania kliknij tu i przeczytaj dodatkowo inny równie zajmujący news wino z carmenere .

Jeśli nasza grupa docelowa jest bardzo szeroka, nakładanie jakichkolwiek kryteriów nie jest potrzebne – pamiętaj, że reklama to dźwignia handlu . Efektywna w takim przypadku może być też reklama zewnętrza umiejscowiona przy ruchliwych trasach albo obiektach handlowych. Ile kosztuje takiego rodzaju promocja?

Trudno odpowiedzieć na to pytanie w sposób jednoznaczny, ponieważ odmienną cenę mają billboardy łódź, a inną nośniki reklamowe w niewielkich miejscowościach. Najwłaściwszym sposobem na zaznajomienie się z obowiązującymi cenami będzie bezpośredni kontakt z podmiotami reklamowymi albo podmiotami, jakie trudnią się obsługą takich właśnie formatów. Konkurencja na tym rynku jest rzeczywiście istotna, więc nie powinniśmy mieć zbyt istotnych trudności w odszukaniu naprawdę korzystnej propozycji.
Kategoria: Bez kategorii
Tagi: , ,